Makanan apa yang terbaik untuk anak kesayangan kita??


Alhamdulillah..
sejak Umar diberi makanan pelengkap
aku sudah melatih untuk makan
badam,kurma, kismis, habatus sauda dan olive oil
semua ni aku belajar dari sini

tapi masih ada yang kurang
aku akan cuba untuk memberi resipi lengkap kepada Umar
dengan izin ALLAH
aku harap Umar akan menjadi bijak
dan mempunyai kesihatan yang baik
sekurang-kurangnya menjadi anak yang soleh
dan taat kepada perintah ALLAH dan mengikut sunnah RASULULLAH

RESIPI MAKANAN YANG BAIK UNTUK ANAK




Peringatan:
Habbatus sauda dan buah tin letak sikit je.

terima kasih kepada http://darwishndarwisya.blogspot.com
kerana memberi info yang baik ini
semoga sama2 kita manfaatkannya

dengan izin allah

1 ratus komen on "Makanan apa yang terbaik untuk anak kesayangan kita??"

UMMI UMAR on August 5, 2011 at 10:25 PM said...

cuba la kawan2..aku dah cuba
tapi kenapa lah bole tertinggal bahan yang sangat mudah didapati
apa?
air surah taha..mudah tapi aku yang alpa
dengan izin ALLAH aku akan segerakan untuk sediakan kepada umar

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez