Our New Car In The House!!!!!Alhamdulillah


assalamualaikumm....

kami beli kereta baru..kereta apa??
sekarang yang kami ada cuma
kancil dan avanza je..
tu untuk kami berdua je
bila tambah UMAR dalam famili kami
so kena la beli gak keta untuk UMAR kan?


so setelah berbincang dan membuat pertimbangan yang sewajarnya
akhirnya kami buat keputusan untuk beli kereta untuk UMAR

tapi kereta apa ek yang sesuai??

yang ini ke???huhu belum mampu lagi

atau yang ini??memang nak tapi tak bole lagi la...

setelah menimbang2 wang yang ada
akhirnya kami beli UMAR 2 kereta..



this is his 1st car


stroller brand 'mama love'


with his 2nd car

umar with his 2nd car
special order..brand 'mama love'

umar baru pandai masuk gear reverse je..hehe

alhamdulillah..dua kereta untuk kegunaan ummi dan abi
dua kereta juga untuk kegunaan umar
syukur..
ummi sentiasa mengharap yang terbaik untuk umar
dan bersyukur la selalu sayang
alhamdulillah..dengan segala pemberianNYA
amin

5 ratus komen on "Our New Car In The House!!!!!Alhamdulillah"

UMMI UMAR on July 7, 2011 at 7:18 PM said...

like his walker..fish shape..
a bit expensive..but not so la..
but i'm very satisfied with the quality..
even the fish tail also heavy
so insyaallah its safe for UMAR to race with his car..hehe

WeenZarul on July 9, 2011 at 4:08 AM said...

Umar....cik aween nak tompang gi angsana leh tak.....comeynya....geram tak dapat dukung umar.....tunggu tunggu

UMMI UMAR on July 10, 2011 at 5:14 PM said...

cik aween..umar xde lesen lagi..nanti eh umar dah besar boleh bwk jalan2..
tu la rugi tak dukung umar hehe

nur izz on July 11, 2011 at 6:19 AM said...

Alhamdulillah, :) cantik keta umar tu..
bulat betul umar ni, geram la kak zi...

UMMI UMAR on July 13, 2011 at 9:49 PM said...

alhamdulillah julia..semua pinjaman dari ALLAH

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez