penyakit 'mim alif lam sin'


assalamualaikum..
aku ni kadang2 mmg malas nak bertanya..
akibatnya..
hehe..
aku dah sampai di SMK LKTP Ulu Tebrau tengahari tadi
dalam perjalanan..aku bisik dalam hati
alamak dah lambat
tapi tak pe la
dah solat senang

sampai kat sana
cari2 gak keta kwn2 yang kenal
tapi tak de

so aku wat keptusan tipon firdaus(SU Ekonomi Asas)
yang memang kat sekolah tu
aku tipon nak tanya meeting wat kat bilik mana?
firdaus cam terpinga2
meeting apa?
aku kata kan ada meeting kan?
ha???dia cam tercengang2
bukan ke meeting 4/7/11?
eh???aku pun cakap la
yang aku dah ada kat sekolah dia
haha..lawak2
tu la
masa jumpa member2 kat PPD ari tu
aku cuma dengar kata meeting hari isnin
dan diorng semua pesan bawa nama pelajar untuk kem
so aku tak banyak tanya la

cuma pagi tadi aku cam heran
eh tak de surat ke?
selalu meeting panitia daerah mesti ada surat
hehe tu la patutnya kau tipon la sesape
untuk dapat kepastian
haha
percuma je bayar duit minyak sendiri untuk ke sanaaaa
haha
dan hari ini dalam sejarah aku sampai umah sebelum kul 3
hehe
dapat la gak berehat
umar aku tak amik
biar la dia di TASKA
hehe

so moral of the story
malu bertanya
bazir la duit minyak keta anda
haha

1 ratus komen on "penyakit 'mim alif lam sin'"

UMMI UMAR on June 27, 2011 at 8:47 PM said...

kadang2 kita rasa apa yang kita buat betul,tapi kalo nak betul2 jgn ikut kata hati sangat..kdg2 kena tanya jugak pendapat org lain..lebih sempurna pekerjaan kita

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez