6 Jun




assalamualaikum..
6 jun bakal menjelang esok..apa ada pada tarikh 6 jun??
pada tarikh itu la aku dilahirkan di bumi ini sebagai khalifah ALLAH
alhamdulillah kerana diberi peluang untuk menyedut udara
dan bernafas dibumi mu ini YA ALLAH

dah diambang 31 tahun aku bernafas dan menikmati segala keindahan nikmat ALLAh
esok genap la usiaku 31 tahun..
semakin bertambah usia tapi
amalan???huhu..tak berani komen

walaupun 6 jun belum menjelma
ari ni dah dapat 2 hadiah

dari kakak ipar kesayanganku
beg nutrilite-4 in 1


dari suami tercinta
baju menyusu

terima kasih daun keladi
tahun depan bagi lagi

walaupun tiada hadiah
kalian berdua tetap bertakhta di hati

suami ku,
berada di sisi ku selalu sudah memadai
ada ketika aku memerlukan pun cukup lah
menjadi pendengar yang setia..teruskan lah
menjadi sasaran ketika aku beremosi..hehe..
terima kasih
kurniaan dari ALLAH agar kau sentiasa sihat
selalu kuharapkan
selalu mencintai dan menyayangiku
selalu kudambakan
bersama2 mengharungi susah dan senang bersamaku
bersama2 mendidik UMAR agar menjadi HAFIZ
itu pintaku padaMU YA ALLAH
dikurniakan anak yang soleh dan selalu menyenangkan
doaku selalu..
tempatkan ibu dan bapaku di SYURGAMU

ITULAH HADIAH YANG PALING BERMAKNA
SEPANJANG HIDUPKU
YANG AKU IMPIKAN
DAN AKAN JADI KENYATAAN

AMIN..

1 ratus komen on "6 Jun"

UMMI UMAR on June 5, 2011 at 9:34 PM said...

alhamdulillah..ALLAH masih lagi bagi peluang untuk aku memperbaiki diri..so gunakan kesempata yang ada sebaiknya..

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez