stok susu UMAR


stok susu UMAR

alhamdulillah..syukur ya ALLAH..rezeki yang melimpah untuk UMAR..aku mohon pada mu YA ALLAH semoga dapat menyusukan anakku secara eksklusif sehingga UMAR berumur 2 tahun atau lebih.

kesian dengar kawan2 yang nak menyusukan anak tapi tak berpeluang.syukur sebab aku diberi peluang yang begitu indah..alhamdulillah..nikmat yang tak terhingga bila dapat menyusukan anak sendiri.dengan izin mu YA ALLAH aku akan menyusukan anak ku secara eksklusif tanpa campuran susu formula..AMIN

alhamdulillah aku ada stok lebih kurang dalam 44 botol.itu pun sekarang sedang menghad kan bilangan pam coz tak cukup botol nak simpan..huhu..aku hanya pam di sekolah je sekarang..insyaallah nanti aku akan tambah botol.

1 ratus komen on "stok susu UMAR"

UMMI UMAR on May 17, 2011 at 2:00 PM said...

bila la nak habis ni..kalau umar dh minum banyak agaknya masa tu dh xde stok mcm ni..

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez