dah belajar untuk meniarap

selesa dengan CD


akhirnya..aku telah menggunakan CD sepenuhnya untuk UMAR.kalau sebelum ni aku guna lampin pakai buang bila tidur malam.tapi sekarang dah tak lagi.cuma kalau jalan jauh je aku akan guna lampin pakai buang.maklum la susah nak cuci CD tu kalau tidur kat rumah orang lain atau pegi travel jauh2.

UMAR sangat selesa apabila dipakaikan CD.bila kat TASKA, pengasuh UMAR pun tak ada masalah untuk menggunakan CD tu.malah diorang lagi suka coz ada macam2 warna dan corak.hehe..ada yang berminat untuk digunakan pada anak diorang..hehe..

kalau ada orang kata guna CD susah..tapi pada aku tak la..susah lagi parents kita dulu.basuh guna tangan lagi..dan lampin biasa tu bukan serap sangat air kencing.kejap je dah nak kena tukar.atau kalau bocor kena kat pakaian diorang.

kita ni sekarang dah senang sangat.CD tu tak akan bocor ikut masa yang ditetapkan la.kalau guna lebih masa yang dah ditetapkan bocor jugak la.hehe..nak basuh pun senang.masuk mesin basuh.nak kering pun cepat.senang la..semua terpulang pada individu itu sendiri.kalau minda dah set susah..maka susah la..tapi kalau kita set senang maka senang la jadinya.

0 ratus komen on " "

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez