umar yang pembersih...


hehe..pembersih la sangat anak umi ni..abi dan umi dah dapat kesan hal ni sejak dari dalam pantang lagi.apakah hal itu??

umar akan gelisah.so umi dan abi akan cuba untuk menenangkan umar termasuk la menyapu minyak bayi kesukaan umar dan menukar lampin pakai buang yang umar gunakan dulu.maklum la cuba sedaya upaya supaya umar tak menangis.tapi yang best nya tu..bila kita buka je seluar nak tukar lampin dia akan diam..so umi pun lega la.dah tau punca kononnya kenapa umar gelisah.dan yang lagi lepas tu..hehe..umar akan lepaskan hajat yang besar tu..huhu..dah la baru tukar lampin tu..dan yang tak bestnya..lampin pakai buang..pakai tak sampai 10 minit terpaksa tukar yang baru.

dan seperti kebiasaan..pagi ni umar gelisah tak menentu..umi dah faham..tapi kadang2 buat2 tak paham.nak biar dia lepaskan hajat di lampin yang dipakainya..konon nak jimat tenaga membasuh CD hehe..tapi tak menjadi..akhirnya umi tukar juga la dia punya CD.tak sampai 10 kali hisapan susu..umar dah lepaskan hajatnya..huhu..umi dah tak kisah lagi coz umar guna CD..kalau dulu umi rasa cam membazir sangat coz kena buang lampin yang pakai buang tu..tapi sekarang tak lagi..alhamdulillah..sebab umi dah gunakan CD.

bijak tak pilihan umi?hehe..sebab tu umar pun bijak..sebijak umi dan abi kan??hehe..sori la terpaksa puji diri sendiri..

ni la aksi umar selepas melepaskan hajat..bermain dengan selesa..siap dengan bunyi2an lagi..tapi umi je yang dapat dengar di sini..

so yang lain tengok je la gambarnya k...



4 ratus komen on "umar yang pembersih..."

lilianaazuarroslee on March 27, 2011 at 8:46 AM said...

tembamnye umar!!! comel2...ensem!cik lili jumap umar pun lagi..uhuk2...

UMMI UMAR on March 27, 2011 at 8:51 AM said...

hehe..nnti blik jb jumpa la umar eh

Lyana@Mely on March 31, 2011 at 2:09 AM said...

mok btol...hehehehe

boy memang camtu kot kan kak azie..cepat je resah gelisah kalo lampin basah..

UMMI UMAR on March 31, 2011 at 6:04 PM said...

aah..kalo nangis mmg dh tau nape..hehe..cek lu pampers ..kalo ok maksudnya nak susu la tu..hehe

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez