Set Bersalin yang lengkap







"
Produk Campuran Herba, dirumus khas untuk MENGUATKAN dan MENGUKUHKAN
dalaman Tubuh Badan serta MEMPERCEPATKAN PROSES PENYEMBUHAN
bagi ibu-ibu yang lepas bersalin.."

Harga RM 293

Kehamilan adalah saat-saat istimewa dalam kehidupan seseorang wanita. Pemakanan yang betul dan mengekalkan kecergasan serta kerehatan amatlah penting kerana dia membekalkan keperluan pemakanan kepada bayi yang sedang membesar.
Penjagaan lepas bersalin juga penting kerana ibu baru perlu memulihkan tenaga dan daya hidup, untuk penjagaan bayinya yang baru lahir. Dalam kebanyakan kebudayaan Asia, tempoh berpantang ialah masa apabila ibu-ibu baru memulihkan kesihatan, lazimnya dengan makanan, herba terpilih yang istimewa serta amalan tradisional lain

Set Lepas Bersalin Tropical Herbs adalah sistem herba lengkap untuk membantu ibu-ibu baru yang ingin memulihkan tubuhnya, di dalam dan di luar dengan cepat dan mudah.

Sistem komphrehensif ini terdiri daripada 10 komponen herba yang diguna selama 44 hari untuk penjagaan lengkap dan pemulihan ibu-ibu baru lepas bersalin.

Set ini terdiri daripada rumusan tropika yang mengandungi herba-herba yang telah diguna secara tradisional oleh orang Cina, India, dan Islam untuk membantu pemulihan ibu baru semasa dalam tempoh berpantang.

Cara penggunaan yang sangatlah mudah dan proses persediaannya pula lebih minimum. Ini kerana semua produk telah disukat terlebih dahulu dan sedia digunapakai mengikut keperluan penguna.

Set Lepas Bersalin Tropical Herbs ini boleh juga digunakan oleh ibu-ibu yang bersalin melalui cara pembedahan (caesarean), iaitu selepas sebulan kelahiran.

Kelebihan Set Lepas Bersalin
Tropical Herbs

Set lepas bersalin ini sudah pasti mempunyai kelebihan yang tiada taranya. Terbukti dan telah digunakan oleh ribuan orang di luar sana..

Antara kelebihan yang dimiliki oleh set lepas bersalini ini ialah:

Lengkap dan mudah
Segala yang anda perlukan terdapat di dalam dalam set ini. Penyediaan yang minimum diperlukan kerana semua produk ini telah disukat terlebih dahulu. Jadi ia hanya siap sedia diguna tanpa susah payah.

Terbukti Keberkesanannya
Herba-herba yang diguna telah diuji sejak turun temurun dan terbukti secara saintifik.

Herba-herba yang piawai
Bahan yang digunakan adalah ekstrak daripada bahan aktif herba yang dipiawaikan (standardised) untuk kualiti dan konsistensi rumusan.

Ramuan semulajadi
Tiada pewarna dan perasa tiruan atau bahan pengawet yang digunakan.

Kapsul sayuran
Minyak yang diguna adalah berasaskan tumbuhan. Produk ini sesuai untuk mereka yang vegetarian dan mereka yang mempunyai larangan agama.

Pengilang herba bertauliah
Dengan pengalaman bertahun-tahun di bidang pengeluaran produk berasaskan herba, syarikat ini memenuhi kriteria Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK/DCA) untuk Amalan Pengilangan yang Baik (GMP).



Testimoni aku sendiri

1. sangat mudah.semuanya di masukkan ke dalam uncang.so rendam dalam air panas dan terus guna
2. campuran herba tradisional yang diamalkan oleh orang melayu,cina dan india.so 1 Malaysia la.hehe
3.herba yang telah dikapsulkan.tak payah risau pahit or takut tak tertelan.kalau dah biasa telan pil tu senang la
4.bengkung yang sangat senang untuk digunakan.even kalau tak ada orang pakai kan pun..kita pakai sendiri pun senang
5.insyaallah bentuk badan asal akan dapat dimiliki..malah kalau nak lebih ringan pun boleh.cam aku.hehe.mengandung berat naik 10 kg.after 60 days..berat aku turun lebih kurang 13 kg,..hehe ok la tu
6.minyak baby yang sangat best.tak payah la aku guna minyak cap Y..

k la nanti kalau ada tambahan aku tambah la.kalo berminat or ada sebarang pertanyaan tanya la kat aku..hehe


testimoni dari kawan yang guna set bersalin ni..
  • Siti Iliani Ismail sy pun gn yg ni kak...sy yg x disiplin..so far, good..
    6 minutes ago ·
  • Norazilah Ibrahim eh..aah akak lupa nak promote kat yani ari tu..tapi nasib baik guna gak
    5 minutes ago ·
  • Siti Iliani Ismail sy da servey internit..lum bersalin..tp beli dah bersalin 2 minggu..agak kelewatan..jd gak, barang2 die ade yg lebih..tp sy suka gn sbb budak x meragam walapon sy menyusu bdn penuh ms tu
    3 minutes ago ·
  • Norazilah Ibrahim yes i like..ada lagi testimoni yang bagus..
    2 minutes ago ·



1 ratus komen on "Set Bersalin yang lengkap"

UMMI UMAR on June 18, 2011 at 1:03 PM said...

kepada sesape yg minat..harga with pos RM300 je..after diskaun..before diskaun rm315..tapi kalo sabah dan sarawak lain harga ok

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez