Kejamkah aku?


Sebelum tu..UMMI mintak maaf UMAR..
nape???sbb UMMI paksa UMAR minum susu guna botol..tp UMAR kn dh biasa minum guna botol..nape ari ni UMMI bg UMAR x nak..huhu..sian UMMI tgk..x sampai hati sebenarnya..tapi UMMI terpaksa..
betul kata ABI..walopun cuti sekolah..UMMI tetap kena anto UMAR ke taska..bukannya UMMI n ABI x sayang..tp sebab sayang la kami anto UMAR ke sana..x nak UMAR manja sangat..nanti dh melekat dgn UMMI..nak anto taska semula dah susah..n 1 more important thing..nanti UMMI yang nangis lagi..huhu..
UMAR isap ckit je..x sampai pun 1 oz..nangis n terus nangis..terus tertido..sedih lak UMMI tengok..'xpe nanti bangun mesti anak UMMI lapar n akan isap gak botol' kata UMMI untuk sedapkan hati..
sampai masa UMAR bangun UMMI suakan puting ke mulut UMAR..n dihisap..UMMI tersenyum..hehe..strategi menjadi..tapi..sikit je UMAR isap..lepas tu nangis lagi..so apa yang terjadi??
akhirnya UMMI yang kalah UMAR yang menang..UMMI bagi gak UMAR isap susu direct dari badan UMMI..UMAR2..ingatkan UMMI bijak..UMAR lagi bijak rupanya..anak sape ek???hehe

3 ratus komen on "Kejamkah aku?"

Reena Azahar MY on March 16, 2011 at 10:02 AM said...

umar comel... baru aunty dpt tgk.. gebusss... geramsss....

UMMI UMAR on March 17, 2011 at 9:14 AM said...

hehe..auntie..dtg la sini..ummi rindu kat auntie

Reena Azahar MY on March 17, 2011 at 11:56 PM said...

elee... ummi rindu kat abi..
ummi, update la bebanyak lagi gambor umar..

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez