Selamat menunaikan UMRAH




Assalamualaikum..
rumah ku ada 3 biji kereta sekarang..hehe..aku nye dua je..yg lg 1 milik kakak iparku..nape dia letak kat umah aku??dia g menunaikan ibadah umrah bersama ibu mertuaku, abg ipar n makcik.alhamdulillah..akhirnya berangkat juga mereka ke sana setelah tergendala pada bulan disember lepas..

aku lak bila nk g eh??kena la bsedia mental n fizikal gak..pegi bkn semata2 utk brziarah..yg ptg ibadahnya..dah sedia ke aku??aku sendiri yg kena tepuk dahi, tanya hati..hehe..

semoga mereka dpt menunaikan ibadah dgn sempurna n selamat kembali ke tanah air..AMIN


Umar bersama nenek n acik..manja nya anak ummi ni..padahal masa kat umah dia tido, dlm keta leh bgun lak..maklum la nenek yg pegang..

0 ratus komen on "Selamat menunaikan UMRAH"

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez