deodorant terbaik


apakah ini?teman setia ku..hehe..aku tak tau la.aku guna benda ni sejak aku F3.maksudnya aku guna since tahun 1995.dulu k long aku yang belikan.so aku guna je la.terbaik!!!tu je la kepuasan yang dapat digambarkan.dulu benda ni warna hijau.tapi telah berubah packing cam ni ntah la sejak bila.tapi yang penting aku tak pernah bertukar ke jenama lain.eh..tipu lak.pernah cuba bertukar tapi kembali semula ke jenama ini

beberapa sebab aku suka.n ramai lagi yang suka sebenarnya:
1. murah
rm21.00 je.murahkan?
2. jimat
kalau pakai sorang2.boleh tahan sampai 6 bulan.atau kalau tak keterlaluan aku cakap mungkin boleh sampai setahun..betul tak tipu..sebab tu aku kata murah.rm21/6 bln=rm3.50 je sebulan.
3.wangi
tapi tak de la sampai mengganggu orang lain
4.tiada alkohol
boleh bawak solat dan yang paling penting kalau ada kebakaran..ketiak aku tak terbakar dulu..haha..lawak je..so bila tiada alkohol..tak la hitam ketiak tu..
5.selesa
kadang2 aku siap letak jari kat ketiak aku sebab tak perasan sama ada dah pakai ke belum..tak rasa melekit pun

kalau kawan2 ada nak tambah lagi kelebihannya.sila la kongsi.hehe
kalau ada yang minat nak cuba lak.leh gak order.hehe.

3 ratus komen on "deodorant terbaik"

Reena Azahar MY on March 19, 2011 at 8:40 PM said...

aku rase ko penah bgtau psl deodorent ni time kat mktb dlu kan.. cam menarik je aku tgk.. hahhaha.. jenama ape beb...??

Reena Azahar MY on March 19, 2011 at 10:19 PM said...

oh.. amway kan....

UMMI UMAR on March 20, 2011 at 1:02 PM said...

hehe..tanya n jawab sendiri la ye..hehe..bminat ke?info tambahan..kalo x bpeluh sgt tahan 48 jam tau..kalo nak gtau aku eh..

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez