minyak bayi



minyak bayi yang aku rasakan paling best.aku pernah guna minyak jenama Y jugak tapi untuk diri aku sendiri masa pregnant dulu.selalu gak dengar kawan2 bercerita tentang minyak Y tu sebab diorang guna untuk anak diorang.

UMAR memang guna minyak bayi AMWAY sejak lahir lagi coz memang dah ada dalam set bersalin.setakat ni alhamdulillah, UMAR tak pernah kembung perut.dan anak ku itu sangat selesa sepanjang disapukan minyak tersebut ke badannya.

ada sekali tu dia selesema..aku belikan vicks.aku sapu kat dada..tengok2 dada UMAR naik ruam.so aku stop guna vicks..aku sapu je minyak bayi ni kat dada dan belakang UMAR.alhamdulillah..dia selesa je..

rakan2 aku yang dah guna minyak bayi ni..memang akan rasa best nya minyak ni berbanding minyak Y tu.diorang dah tak nak guna minyak lain selain minyak bayi AMWAY ni..

as usual..kalau kawan2 berkenan dengan produk ni..order la ye..jangan malu2..

2 ratus komen on "minyak bayi"

Lyana Mansor on March 23, 2011 at 1:40 AM said...

bagus ni..leh try..bape hengget ni kak azie?

UMMI UMAR on March 23, 2011 at 8:32 PM said...

hehe..melly RM20 je..ala member price je..lg pun x pyh pos2 kan?hehe.so free delivery

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez