My Cute Little Diary 1st Anniversary Giveaway



Nak join klik banner

due date 23 mei 2011





Assalamualaikum...hai..saya azie..this is my 1st contest..wish me good luck..hehe
who m i??nobody..just 1 of the khalifah of ALLAH.


saya baru je berblog ni..nak kata aktif tak le sangat coz teramat la busy..hehe..kadang2 bukan je busy tapi kata lawan bagi RAJIN hehe..

saya juga seorang ummi kepada umar..after 5 years berkahwin..alhamdulillah dikurniakan seorang cahaya mata..syukur pada ALLAH yang memberi segala nikmat..UMAR nama diberi..ramai yang kata UMAR je??n the answer is YES!! y??? sebab nama ABI umar dah panjang..UMAR B MOHD HAIRUL NIZAM.so???

tanda kasih kepada umar apa yang saya lakukan??
1)give him EBM..alhamdulillah setakat ni lum campur lagi dengan susu formula
2)using CD sebab??supaya umar dan genarasi akan datang mewarisi bumi yang bersih, selamat dan selesa untuk didiami..SAVE OUR PLANET..cewah..


stok susu umar


banyak lak celoteh pasal diri sendiri..ok la berbalik kepada tujuan asal..

sejak bila follow blog CM??baru je..lum sampai sebulan lagi..nape follow??kebetulan terBUKAK blog CM masa blog walking..ada ternampak la fridge magnet..saya ni ada la jugak koleksi fridge magnet..tapi tak de la banyak sangat..teringin jugak nak memiliki salah satu drpd fridge magnet CM..nanti2 la ye saya order hehe..tunggu!!!!!!!!

nape saya follow blog CM??
1)sebab CM memang cute..hehe..bukan bodek ok..lagi2 bila tgk testimoni heart beat..alalala..tomei nya..hehe..tq coz ajar cm ne nak register heartbeat tu..walopun saya lum kumpul sebarang rm pn..hehe
2)sebab yang seterusnya - cam kagum lak..CM ada banyak masa untuk berblog secara aktif..siap leh wat tutorial lagi..wah!!!maklum la saya ni tak de masa nak aktif sangat..dan yang paling penting tak pandai la nak cantik2 kan blog ni..masih dalam proses belajar.

k la..saya juga mendoakan agar perkahwinan kalian di berkati ALLAH hingga hujung NYAWA..AMIN..




















































0 ratus komen on "My Cute Little Diary 1st Anniversary Giveaway"

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez