jumpa dan terjumpa


Assalamualaikum..

jumpa apa???
kalo jumpa duit kena pulangkan semula hehe
kalo jumpa kwn??
tegur la ek..

bulan lepas pija balik JB
sape pija ni??
my ex desk mate
dia dah pindah kl
tp nasib baik suami dia mmg org jb
so ada la peluang nak jumpa

tapi kitorang jumpa kejap je
tak sampai pun setengah jam
tapi cukup untuk bertanya kabar

umairah dah semakin cantik
dan pandai jalan dah

ni la juga peluang nak jumpa iqbal
anak mas
mas ni kat jb ni je
masih mengajar di tempat yang sama
tapi tak sempat la gi tengok iqbal
yang dah pandai jalan jugak
so cute

with pija n her dotter-umairah


pija n dotter with mas n son


sibuk berbual n bersalam dengan pija yang dah nak balik..
tiba2 jumpa la dengan kawan ni plak
macam la dok jauh sangat
hehe..
tapi memang tak pernah janji pun nak berjumpa
masing2 sibuk dengan keja n family

ni la kawan sama sekolah dulu
geng buat MLM gak
masa anak dara dulu
bila dah kawin dua2 dah tak aktif
rindu zaman tu kan ZILA



5 ratus komen on "jumpa dan terjumpa"

UMMI UMAR on May 20, 2011 at 11:07 PM said...

kawan2 walaupun dah lama tak jumpa..bukan bermakna lupa
segala kenangan bersama tak kan dilupa
cuma masa dan jarak yang memisahkan
namun persahabatan insyaallah akan berkekalan

Lyana@Mely on May 21, 2011 at 6:10 AM said...

dah besar dah umairah...

UMMI UMAR on May 22, 2011 at 7:48 AM said...

aah dah besar..comel..

QUEENPINK on May 29, 2011 at 7:54 PM said...

jom join ga

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/queenpink-lucky-follower.html

dan

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/05/giveaway-ulang-tahun-pertama-queenpink.html

QUEENPINK on May 29, 2011 at 7:54 PM said...

jom join ga

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/queenpink-lucky-follower.html

dan

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/05/giveaway-ulang-tahun-pertama-queenpink.html

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez