april=penat


APRIL..banyaknya aktiviti yang dilakukan sepanjang bulan ni. yang pastinya penat.ditambah lagi dengan kerja2 yang tak suka dilakukan..hehe..bertambah la penat. rutin tugas perlu dijalankan seperti biasa..ditambah lagi dengan kerja2 tambahan yang lain seperti membuat soalan mid term dan mengemaskini fail.kemaskini je tak pe tapi terpaksa tukar ikut format baru..so aku wat gak la sebab 'saya yang menurut perintah'.

so..tak payah cakap banyak..buat keje diam2..so diam2 keje tu akan siap..hehe betol tak??buat yang terbaik..dan lagi baik kalau keje kita tu adalah yang terbaik..hehe..ayat2 pening dah keluar menunjukkan bahawa pemilik kata2 ini juga dah pening..

alhamdulillah..makan suplemen. so badan ni tak de la letih sangat. susu alhamdulillah banyak seperti biasa walaupun yang empunya badan tension + penat..alhamdulillah semua dengan IZIN ALLAH sebab dengan IZINNYA segala khasiat daripada suplemen yang aku makan dapat diserap oleh badan ku ini..

badan letih..tapi bila balik rumah tengok umar dah berguling2 meniarap telentang dan meniarap semula..hilang segala penat..SENYUM..tak perlu kata apa2..

ok la..nak cerita memang panjang lagi..tapi aku kena stop coz ada tugasan yang belum aku laksanakan..esok hari jumaat..so aku kena menyediakan sepasang persalinan baju melayu untuk abi umar..

wassalam..

2 ratus komen on "april=penat"

Lyana Mansor on April 18, 2011 at 5:05 PM said...

bestkan..balik umaH tgk anak ilang sume penat.,

UMMI UMAR on May 17, 2011 at 1:59 PM said...

aah kan melly..apa2 pun syukur pada ALLAH keran diberi kekuatan

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez