April=PENAT (part 2)


nak menunjukkan yang APRIL ni memang bulan yang memenatkan..huhu..aku gagahkan juga meng'update' blog ku ini..

2 hari (jumaat n sabtu) bersamaan 15 & 16.4.2011..kami ber'7' berkampung di DEWAN UMAR UMAR ABDUL AZIZ, SMKA JB. siapa yang ber'7' tu??aku, cikgu UMI, fareez, asyraf, shah reza, farah dan zaida..siapa kah mereka ini??mereka adalah 5 orang AJK tertinggi ahli KELAB TUNAS BISTARI. kami buat apa kat sana??kursus la..kursus apa??kursus Rancangan Perniagaan..hehe..banyak nya aku tanya n jawab sendiri dalam tembok ku kali ini..hehe..

sepanjang 2 hari ini..pelajar2 ku itu..mula la paham dan tahu hala tuju diorang dalam kelab TB diorang ni..kalau tak..aku dgn umi je la yang sibuk..maklum la..diorg ingat keje diorang hanya menjual je..bab2 planning n operasi semua keje cikgu diorang yang rajin ni..hehe..puji diri sendiri nampak..hehehe..

so..bulat la mata, bulat la tekad diorang sekarang apabila tahu sasaran jualan diorang sepanjang tahun ni..tak lama lagi dah..5 bulan je lagi..iaitu sebanyak RM10,000.oo. bila mula2 sebut cam tak caya je..leh ke? tapi bila dah diberi pendedahan..kira MENGIRA dilakukan..secara detail..baru la diorang percaya dan yakin bahawa target RM10,000.00 tu boleh di REALITI kan..dan yang pasti..aku dan umi semakin boleh tersenyum bila nampak budak2 ber'5' dah boleh berfikir sendiri n nampak bercahaya mata masing2 dengan RM yang bakal diorang dapat nanti..ALhamdulillah..n dengan IZIN ALLAH..

ada gambar2 yang aku amik masa diorang buat LDK-event, n beberapa gambo sepanjang 2 hari ini..tapi aku x leh nak tunjuk lagi coz kamera pada umi..so x leh le nak tunjuk..nanti lain kali aku tunjuk k..

k cukup lu setakat ni..

2 ratus komen on "April=PENAT (part 2)"

Izz Julia on April 25, 2011 at 4:02 PM said...

kak zi, syoknya!! ju dulu tunas bestari jugak....
sampai ke air keroh kem tu... best SANGAT-SANGAT!!
sampai ju buat kuih sendiri kak zi... hahah!!! waaa.... bestnya...bestnya.... huhu ^_^

UMMI UMAR on April 25, 2011 at 8:07 PM said...

ju..bdk2 sekarang..cikgu2 yang beria..

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez