koleksi baju umar - version baju belang2


assalamualaikum..
entri ni saje je..sebab aku baru perasan..baju umar banyak belang-belang..
dah sah2 la bukan sebab umar tapi ummi punya minat la ni..tak tau ek..rasa cam camtik je kalau berbelang2 tu..

ni ada beberapa gambar yang membuktikannya..hehe







ada lagu beberapa baju..bila dicari2 tak jumpa lak..tak apa la..mana yag ada je la ni ye..tak apa la umar ye..walaupun banyak baju belang..tapi sumpah ummi memang pilih yang TERBAIK!!u look so cute when u wear all the stripe shirts..ummi love u..mmmuah..

setakat ni je la dulu..umar masih tidur..letih sangat..atau umar pun ada simptom menjelang hari ISNIN macam ummi..apa simptomnya??badan cam rasa sengal2..lemah tak bermaya..hehe

terima kasih kerana sudi membaca
wassalam..

3 ratus komen on "koleksi baju umar - version baju belang2"

UMMI UMAR on March 18, 2012 at 7:05 PM said...

umar..segala coretan mengabadikan kenangan membesarkan umar..tak terasa anak ummi dah setahun lebih..alhamdulillah..

Nur Izz on March 19, 2012 at 9:15 AM said...

umarrrrr.....
ore x tengok sangat baju umar, ore tengok pipi umar... mata umar.... cumillllnyaaaa.... hehe... geram nak picit2...

UMMI UMAR on March 19, 2012 at 9:19 PM said...

heheeh..auntie julia..jangan la camtu..sakit la nanti pipi umar kena picit2..sabarye

 

Umar - Permata Hatiku Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez